امگا 3 EPA

 موجود

  • بسته : 30 کپسول

    قیمت : 1,870,000 ریال

امگا 3 EPA

شرکت سازنده: داروسازی و مکمل غذایی حیاتی کارن

چرا به مکمل ای پی ای نیاز داریم؟

اسید های چرب طولانی زنجیر غیر اشباع با چند باند دوگانه یا امگا 3 که شامل EPA (ایکوزاپنتانوئیک اسید) و DHA (دوکوزاهگزانوئیک اسید) می باشند، چربی های ضروری هستند که بدن قادر به تولید آن ها از ALA ( آلفا لینولنیک اسید) می باشد.

اما تنها 10-5 ٪ ALA در بدن به   EPA  تبدیل می شود. بنابراین دریافت اسید های چرب امگا 3 از رژیم غذایی و مکمل برای سلامت بدن ضروری می باشد. ماهی و روغن ماهی رایج ترین و مهم ترین منابع اسید های چرب امگا 3 می باشند. 

آنچه مطالعات از مصرف EPA می گویند؟

EPA و اختلالات روانی

مطالعات اپیدمیولوژیک نشان می دهند که افسردگی ماژور و خودکشی در مناطقی که مصرف بالای ماهی دارند بسیار پایین تر است. نتایج حاصل از مطالعات بالینی حاکی از اهمیت دریافت مقادیر  کافی EPA در سلامت روان خصوصا در حمایت های تغذیه ای در افسردگی و تمایل به خودکشی می باشد. 

مکمل EPA در افسردگی های دوقطبی و تک قطبی به همراه داروهای چون پاروکستین، فلوکستین، سیتالوپرام، لیتیوم، والپروآت، کلونازپام و کاربامازپین اثرات مثبتی دارد. 

EPA جذب برخی از داروهای ضدافسردگی را در مغز افزایش می دهد و راهی مناسب برای مقابله با افسردگی و درمان آن می باشد.

انجمن روان شناسی آمریکا مصرف حداقل 1 گرم EPA+DHA در اختلالات روانی و مصرف 1 تا 9 گرم EPA+DHA در اختلالات خلقی را ضروری می داند. مصرف امگا 3 به همراه داروهای افسردگی اثرات افزایشی دارد.

مطالعات نشان می دهد که مکمل یاری با 2 گرم EPA در روز اثرات مثبتی بر مراحل ابتدایی اسکیزوفرنی دارد و اثر افزایشی آن به همراه داروی کلوزاپین گزارش شده است.

EPA و کاشکسی سرطان

مطالعات نشان می دهد که مکمل EPA در بهبود و کند کردن روند کاشکسی سرطانی مفید می باشد. بر طبق تحقیقات افزایش توده عضلانی در بیماران مبتلا به سرطان پانکراس به طور قابل توجهی با دریافت EPA مرتبط می باشد در حالی که افزایش وزن حاصل از داروی مگسترول استات که یک محرک اشتها می باشد عمدتا ناشی از افزایش توده چربی و یا حفظ آب می باشد.

بنابر مطالب فوق دریافت مکمل امگا 3 که حاوی مقادیر بالای EPA باشد، برای پیشگیری و درمان افسردگی ماژور، افسردگی پس از زایمان، اختلالات خلقی و افزایش توده عضلانی در بیماران مبتلا به کاشکسی سرطانی ضروری می باشد.

چرا مکمل ای پی بالا کارن؟

بدون پس طعم ماهی
فاقد جیوه و پارابن

توضیحات تکمیلی امگا 3 EPA

  • ترکیبات

  • موارد مصرف

  • روش مصرف

  • موارد منع مصرف

هر کپسول حاوی 1000 میلی گرم روغن ماهی، 500 میلی گرم EPA و 200 میلی گرم DHA

سلامت قلب و عروق
داراى اثر ضد التهابى
کمک به درمان اختلالات روانى
موثر در بهبود و کند کردن روند کاشکسى سرطان

روزانه یک کپسول به همراه غذا مصرف شود.

از مصرف همزمان با اورلیستات یا کیتوزان خوددارى شود.

محصولات مرتبط امگا 3 EPA

نظرات امگا 3 EPA

 نوشین جوادی ۱۴۰۲/۱۱/۰۲

با سلام ایا سایز این گپسول بزرگ هست ؟ چون من مری م ناراحته قرص های سایز بزرگ رو نمیتونم مصرف کنم

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر دوست عزیز سایز سافت ژل های این مکمل متوسط است مثل سایز سایر امگا3 ها موفق و سلامت باشید

 لاله قائمی ۱۴۰۲/۸/۲۹

سلام و وقت بخیر. من این دارو رو طبق توضبحات سایت خریدم ولی بعدش از توضبحات روی دارو متوجه شدم همراه رقیق کننده خون نباید مصرف بشه. کاش توی موارد منع مصرف ذکر میکردید این موردو. با ریواروکسابان تداخل داره؟

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر بله دوست عزیز تداخل دارد .

 نیلوفر ۱۴۰۲/۸/۰۷

سلام عالیههههه بی نظیره امکان خرید از خود سایت هست؟ و پیشنهاد میکنم 60 تایی 90 تایی هم بزنید برای ماهایی ک لایف استایل متفاوت داریم با امید پیشرفت روز افرون

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر خیر دوست عزیز . شرکت کارن فروش مستقیم به مصرف کنندگان محترم را ندارد . محصولات از داروخانه ها می توانید تهیه نمایید . ممنون از توجه و همراهی تان

 محمد کردیپور ۱۴۰۲/۷/۰۱

سلام من پزشکم برام قرص EPA نوشته به علت بالا بودن تری گلیسیرید خون ، این کدوممحصول شما میشه

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر دوست عزیز مکمل EPA نوعی مکمل امگا3 با مقدار بالاتر اسید چرب ای پی ای است که به آن ای پی ای بالا آکواتیک گفته می شود . موفق و سلامت باشید

 سید ابوالفضل حسینی ۱۴۰۱/۵/۰۴

با سلام دکتر قلب من روزی ۳ عدد کپسول همین قرص امگا ۳ رو نوشته مصرف بکنم بنظر شما برای ی جوان ۲۲ ساله خطری نداره

پاسخ کارن : سلام خیر مشکلی ندارد و مطابق نظر پزشک مصرف کنید.

 عباسی ۱۳۹۹/۶/۲۲

این محصول و نوترارست رو از کدوم داروخونه های مشهد(که همیشه سفارششون میدن) میتونم بخرم؟

 ابولفضل مرادی ۱۳۹۹/۳/۰۵

سلام.منبع اصلی این امگا3 از کدام ماهی ها هستند؟ واز نظر داشتن مقدار جیوه در چه سطحی هست؟توصیحی اعلام بفرمایین ممنون میشم

پاسخ کارن : با سلام. با تشکر از شما که محصولات شرکت داروسازی کارن را انتخاب کردید . دوست عزیز معمولا از ماهی هایی نظیر ماهی تن - ماهی خالمخالی - ماهی سالمون استخراج می شود و بدون جیوه است . موفق باشید

 ali ۱۳۹۹/۱/۱۷

گل بود به سبزه هم آراسته شد! ما که گلدن سیز کارن رو مصرف میکردیم ازش کاملا راضی بودیم الان عصاره روغن ماهی هم اومده ولی تو داروخانه ها هنوز جا نیوفته که امروز از اینجا خریداری کردیم چه بسته بندی شیکی هم داره????

پاسخ کارن : با سلام. با تشکر از توجه و همراهی تان . موفق باشید

ثبت نظر


نام و نام خانوادگی: *
موبایل:
پرسش مورد نظرتان را وارد نمایید: *