کافئین

 موجود

  • بسته : 60 قرص 200 میلی گرمی

    قیمت : 1,935,000 ریال

کافئین

شرکت سازنده: داروسازی و مکمل های غذایی حیاتی کارن
شکل محصول: قرص
تعداد سروینگ:60
سروینگ سایز: 1
چرا کافئین کارن؟

مکمل کافئین کارن حاوی 200 میلی گرم کافئین خالص بوده و به افراد خواهان افزایش متابولیسم و چربی سوزی یا افرادی که نیازمند افزایش تمرکز و هوشیاری می باشند، توصیه می شود.

  مطالعات درخصوص مکمل کافئین چه می گویند؟  
کافئین از متداول ترین مکمل های مصرفی دنیا محسوب می شود. این مکمل عمدتا توسط ورزشکاران به منظور افزایش عملکرد ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

کافئین با مهار فسفو دی استراز که نقش مهمی در  تحریک لیپولیز (افزایش اکسیداسیون چربی خارج و داخل سلولی) و گلیکوژنولیز دارد، به چربی سوزی کمک می کند.

این مکمل استفاده ازاسیدهای چرب آزاد به عنوان منبع اصلی انرژی را در حین فعالیت ورزشی افزایش داده و وابستگی به استفاده از گلیکوژن را کاهش می دهد.

کافئین با افزایش آزاد شدن کاته کولامین ها، نفو ذپذیری یون کلسیم در بافت عضلانی توانایی انقباض عضله را افزایش می دهد.

مطالعات متعددی حاکی از اثربخشی کافئین در فعالیت های ورزشی استقامتی، قدرتی و ورزش های تیمی با شدت بالا می باشد.

 کافئین بر پردازش تحریکاتی که از محیط بر سیستم عصبی وارد می شوند مانند کاهش درک از خستگی عضله و همچنین پردازش محرکهای محیطی وارد شده به سیستم عصبی مرکزی، در بافت عضلانی، اثرگذار است.

همچنین کافئین با افزایش ترشح بتااندورفین که خاصیت ضد درد دارد، سبب کاهش درک از درد و خستگی می شود.

مکمل کافئین عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد اما میزان تاثیر به فاکتورهای متعددی چون وضعیت ورزشکار، شدت فعالیت ورزشی و میزان کافئین دریافتی وابسته است. کافیین در مقادیر mg/kg 3-2 در روز موثر می باشد و پروتکل استاندارد و امن مصرف، دوز mg/kg 6 در روز، قبل، حین و در انتهای فعالیت ورزشی می باشد.

مطالعات متعددی بیانگر موثر بودن کافئین با دوز mg/kg 3-1 در فعالیتهای ورزشی به صورت وابسته به دوز می باشد و اثر پلاتو در دوز mg/kg 3 اتفاق می افتد.

مصرف طولانی مدت بیش از ۵٠٠ میلی گرم در روز توصیه نمی شود.

توضیحات تکمیلی کافئین

  • ترکیبات

  • موارد مصرف

  • روش مصرف

  • موارد منع مصرف


200 میلی گرم کافئین (1 و3 و 7 تری متیل گزانتین)

تحریک لیپولیز (چربی سوزی)
افزایش قدرت انقباضی عضله
افزایش VO2max (حداکثر ظرفیت هوازی فرد)
کاهش درد عضلانی
کاهش خستگی
 

 یک عدد قرص نیم ساعت قبل تمرین، در صورت تمایل به مصرف تعداد بیشتر، با رعایت  فواصل زمانی مصرف شود.
با توجه به میزان تحمل کافئین، روزانه ١ تا ٣ عدد قرص با فاصله زمانی ٣ تا ۴ ساعت مصرف شود.

 ورزشکاران 1 عدد نیم ساعت قبل از تمرین

مصرف مقادیر بالای کافئین مسمومیت زا می باشد از مصرف همزمان دو قرص خودداری نموده در مصرف همزمان قرص و خوراکی های حاوی کافئین مانند نوشابه ای انرژی زا،قهوه، چای و شکلات احتیاط نمایید.
کافئین برای تمامی افراد قابل تحمل نیست و عوارض جانبی احتمالی آن عبارت است از: بی خوابی، بی قراری، تغییرات رفتاری، تحریک پذیری و افزایش ضربان قلب
زنان باردار و شیرده، بیماران مبتلا به فشار خون بالا، بیماریهای قلبی، دیابت و پوکی استخوان قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.
از مصرف طولانی مدت این محصول خودداری نمایید.
مصرف این مکمل برای افراد زیر 18 سال مجاز نمی باشد.

محصولات مرتبط کافئین

نظرات کافئین

 احسان ظاهری عبده وند ۱۴۰۲/۱۲/۰۷

سلام عرض ادب آیا میشه قرص کافیین رو نصف کرد چون من تمرین ندارم و فقط میخوام تمرکز برای درس خوندن حفظ بشه اهمون ۱۰۰ میلی گرم کافئین برام کافیه آیا با نصف کردنش خاصیتش از بین نمیره؟؟

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر دوست عزیز می توانید قرص کافئین خود را نصف نمایید موفق و سلامت باشید

 جعفر مرادی ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

برای بیدار موندن بسیار عالیه. وقتی میخورم، نیم ساعت بعدش اثر میکنه و حداقل تا 5-4 ساعت سرحالم. ولی تو مصرف 2 قرص باهم خیلی احتیاط کنید. ممکنه باعث طپش قلب و تنش تو بدن بشه. کارن جانف مرسی که هستی.

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر ممنون از همراهی تان .

 م ۱۴۰۲/۹/۱۱

سلام .در روز چقدر باید قرص کافئین ۲۰۰ میلی استفاده کرد.و آیا مصرف مداوم قرص اعتیاد می‌آورد. ممنون

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر دوست عزیز مقدار مصرف کافئین توصیه شده 6-3 میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است ولی معمولا احتمال بروز عوارض جانبی در دوزهای بالا یعنی 6 میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن بیشتر است . مصرف مداوم آن اعتیاد آور نیست ولی می تواند باعث ایجاد مقاومت در بدن شده و اثر بخشی ان کمتر شود . موفق و سلامت باشید

 ثنا ۱۴۰۲/۸/۱۵

من چون شاغلم و ۲ شیفت کاری دارم بعضی روزها از این محصول کمک میگیرم خیلی کمک میکنه برای انرژی و تمرکز طول روزم

پاسخ کارن : خوشحالیم که راضی هستید . موفق و سلامت باشید

 ملائیان ۱۴۰۲/۷/۱۵

سلام. برای کاهش وزن و به ویژه کاهش چربی یا چاقی ناحیه شکم و پلو چه محصولی را پیشنهاد می دهید؟ ضمنا من دیابت دارم و باید روزانه حدود 3 عدد متفورمین 500 مصرف کنم.

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر دوست عزیز در صورتیکه ورزش می کنید می توانید برای افزایش سرعت چربی سوزی و کمک به کاهش وزن قبل از ورزش از مکمل هایی نظیر ال کارنیتین 1000 و کافئین استفاده نمایید . در صورتیکه اشتهای زیادی دارید برای کنترل اشتها و ایجاد حس سیری از مکمل گلیکواسلیم نیز استفاده نمایید . موفق و سلامت باشید

 مریم خانی ۱۴۰۲/۶/۲۶

سلام میخواستم بدونم قرص کافئین کارن با قرص چربی سور ابستاب رو میشه قبل باشگاه هم زمان مصرف کرد

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر دوست عزیز هر دو محصول حاوی کافئین هستند برای جلوگیری از عوارض حاصل از کافئین بهتر است دو محصول با هم استفاده نشود و با رعایت فاصله زمانی 3 الی 4 ساعت از یکدیگر استفاده شوند موفق و سلامت باشید

 محمد مودب ۱۴۰۲/۶/۲۲

سلام لطفا بفرمایید برای قبل از ورزش هوازی جهت دیر خسته شدن میتونه واقعا موثر باشه؟اگر بله چه مقدار و جقدر قبل از تمرین باید مصرف بشه ممنونم

پاسخ کارن : با سلام وقت بخیر دوست عزیز مکمل کافئین به افزایش سطح انرژی و به تاخیر انداختن خستگی در ورزش کمک می کند می توانید 45 تا 30 دقیقه قبل از ورزش 1 قرص کافئین استفاده نمایید . در صورت حساسیت به کافئین قرص را نصف نمایید موفق و سلامت باشید

 سیدروح الله یزدان پرست ۱۴۰۱/۱/۲۳

برای چربی سوزی مصرف قرص کافئین بهتر است ال کارنتین - بنده در ناحیه شکم چربی زیادی دارم و یک ماهی است به باشگاه بدنسازی جهت از بین بردن آن کردم

پاسخ کارن : سلام ال کارنیتین اثربخشی بیشتری دارد. پیشنهاد می شود هر دو مکمل همزمان مصرف شود تا بهتر و سریعتر نتیجه بگیرید.

 مهدی تاج الدینی ۱۴۰۰/۶/۳۰

سلام ، بنده محصول آرژنین شما رو سالهاست استفاده میکنم و انصافاً فوق العادست فقط بعضی دوستان اعتقاد دارن که مصرف همزمان کافئین و آرژنین میتونه خطرناک باشه ، این نظریه درسته یا خیر ؟

پاسخ کارن : با سلام و روز بخیر . ممنون از توجه و همراهی تان . خیر دوست عزیز مصرف همزمان این دو مکمل با هم مشکلی ایجاد نمی کند . موفق و سلامت باشید

 دانیال امینی ۱۳۹۹/۹/۰۹

دوستان محصولات شرکت کارن واقعن با کیفیت و. قابل رقابت با محصولات خارجی هستن من سالهان مصرف کردم و. میکنم باور کنید اون موقعهایی ک فصل مسابقات میشد و همه دنبال مکمل خارحی بودن من از مکملا این شرکت استفاده میکردم.. ارژنین این شرکت فوق العادن سالهان مشترشم. بدون ارژنین این شرکت من اصلن سر تمرین نمیرم. محصولاتی ک من از این شرکت استفاده میکنم شامل ارژنین. بی سی ای. کافیین و گلوتامینه. ب نظرم با مصرف این چند محصول اگ نخواین مسابقه بدین سوای هورمون میتونید بدن زیبایی بسازیین البته مکمل ی ور این ورزشه دوستان توجه کنن این ورزش یعنی تمرین تمرین تمرین غذا بعدش مکمل و خواب مفید و فاکتورای دیگ خیلیا فک میکنن مکمل بدنو میسازه ک سخت در اشتبان تا فنون تمرین کردنو بلد نباشی تا غذای خوب نخوری بهترین مکملا جهانم هیچ کاری نمیتونن بکنن.. بنده ب عنوان سالها مشتری این شرکت ب شما توصیه میکنم این محصولاتو مخصوصا ارژنین و کافیینش بمبه قبل تمرینه... با درود و خسته نباشین ب دست اندرکاران این شرکت... امیدوارم همچنان کیفیت این محصولات حفظ بشه

پاسخ کارن : سلام با سپاس و تشکر از همراهی شما

 بابک ۱۳۹۹/۷/۲۸

با سلام / آیا امکانش هست قرص کافئین کارن رو پودر کرد و به لوسیون مو اضافه کرد؟ یا باید از ترکیب کافئین دیگری استفاده کرد؟

پاسخ کارن : سلام هر قرص حاوی 200 میلی گرم کافئین خالص می باشد و می توانید آن را پودر کرده به لوسیون اضافه کنید.

 سعیدنجفی ۱۳۹۹/۵/۲۶

باسلام بنده 7سال پیش بصورت حرفه ای ورزش‌ کردم الان بدنم بخصوص شکم وپهلوهام چربی گرفته برای اینکه چربی سوزی بشه وعضلات برگردن چ محصولی پیشنهادمیکنیدممنونم

پاسخ کارن : سلام مصرف پیور پروتئین، ال کارنیتین و سی ال ای توصیه می شود. در صورت تمایل می توانید گاهی اوقات از کافئین هم استفاده کنید.

 سهیل ناصری ۱۳۹۹/۵/۱۲

با سلام به شما میخواستم بپرسم بعضی از داروخانه ها محصول شما رو به صورت فله ای میفروشند به نظر شما این کار آنها درسته یا اشتباهه؟ ممنون میشم به سوالم پاسخ بدید با تشکر از زحمات شما

پاسخ کارن : سلام محصولات کارن به صورت بسته بندی به فروش می رسند. لطفا نام، آدرس و شماره تماس داروخانه را ارسال کنید تا بررسی شود.

 مبین قاینی ۱۳۹۹/۴/۰۳

با سلام و خسته نباشید . من 17 سال و نیم هستم میخوام وزنم رو کم کنم و همچنین باشگاه نمیرم و فقط تو خونه از تردمیل استفاده میکنم . میخواستم ببینم نظر شما چیه و از چه محصولی استفاده کنم . ال کارنیتین یا قرص کافئین؟؟

پاسخ کارن : سلام مصرف اسلیم لست و ال کارنیتین پیشنهاد می شود.

 حدیث ۱۳۹۹/۳/۰۷

سلام خسته نباشید.ببخشید من کنکوری ام برااز بین بردن خواب الودگی در طول روز کدوم یک از قرص های کافئین دار رو پیشنهاد میکنید؟و به چه میزان؟

پاسخ کارن : با سلام. با تشکر از شما که محصولات شرکت داروسازی کارن را انتخاب کردید . دوست عزیز در صورتیکه سنتان بالای 18 سال است و به کافئین حساسیت ندارید از قرص کافئین شرکت داروسازی کارن برای افزایش سطح هوشیاری و افزایش تمرکز 1 عدد قرص صبح ها استفاده نمایید . موفق باشید

ثبت نظر


نام و نام خانوادگی: *
موبایل:
پرسش مورد نظرتان را وارد نمایید: *